tjäna-pengar-till-laget-header2

Lemon Lavender

Lemon Lavender är ett av våra mest sålda doftljus och kanske är det inte så konstigt. Den friska doften av citron och den lugnande lavenderdoften går hem hos de flesta.

tjäna-pengar-till-laget-lemonlavender

Lättsålda och populära doftljus

Att sälja doftljus med föreningen via oss är lätt. Doftljusen är lättsålda och omtyckta av de flesta. Alla doftljus vi tillhandahåller är IFRA-certifierade och utvecklade av Yankee Candles egna parfymörer. Ett doftljus går igenom många granskningar och tester innan det får bära Yankee Candles varumärke och namn. Lemon Lavender har precis som de övriga doftljusen lång brinntid.

Samla ihop pengar till föreningen

När ni bestämt er för att sälja doftljus och tjäna pengar till föreningen är processen enkel. Utse en kontaktperson som är minst 20 år. Fyll i vårt formulär så kontaktar vi er och ni får hem säljmaterial. När ni fått hem materialet är det bara att börja sälja. Ni betalar aldrig någonting i förskott och hur mycket ni kan tjäna till föreningen är det ni själva som avgör. Ni behåller upp till 90 kr per sålt doftljus. Tveka inte att höra av er om ni har funderingar!

Beställ ert säljpaket och börja tjäna pengar till föreningen!