Candle King brinner för föreningar

Vi brinner för föreningsliv och att hjälpa andra lyckas. Sedan vår start har vi på Candle King hjälpt mängder av föreningar, skolklasser och lag att tjäna pengar. Vår affärsidé går ut på att tillhandahålla rätt förutsättningar så att föreningar kan samla ihop pengar. Att sälja världens mest sålda doftljus via oss är ett tacksamt sätt att som förening tjäna pengar.

Tjäna pengar till föreningen via vårt enkla system

Vårt enkla system gör det möjligt för er att tjäna pengar till föreningen. Vårt företag är baserat i Tyresö i Stockholm men vårt upplägg möjliggör samarbeten med föreningar i hela landet. Det spelar alltså ingen roll var ni är baserade och ni betalar ingenting i förskott. Kortfattat går det till så här:

• Ni utser en kontaktperson hos er som sköter kontakten med oss och håller ordning på beställningslistorna. Kontaktpersonen måste vara minst 20 år. Kontaktperson beställer säljmaterial med produktprover.
  • Ni säljer så många ljus ni kan. Därefter skickar kontaktpersonen en beställning till oss på antal ljus.
  • Ni får hem ljusen och delar ut dessa bland köparna. Ni tar betalt av köparna, betalar oss och behåller er vinst. Ni tjänar upp till 90 kr per sålt ljus.

Börja tjäna pengar till föreningen! Beställ vårt säljmaterial här.